my self !

my self !

Tuesday, December 28, 2010

CHANGE !!

haaa..
sebut pasal berubah..
daa ramai sruh aku brubah..
brubah mcm mne ? dari segi pakaian ? percakapan ? perangai ?
heyy .. aku dah try laa..
k0rg engt senang ke nak brubah ni?berunah ni mengambil mse yg lme taw takk ?
t0l0ngg laa..
buat aku nk ubah diri aku untuk k0rg?
aku akan jadi diri aku yg sbenar 0ke !'aku tak mkn duet kau laa .
k0 sibukk buat apa ?
aku tak suka 0rang aturkan hidup aku !
aku tak suka di k0ngk0ng !
aku perlukan kebebasan 0ke ?
especially teenage mcm aku !
pliss laa ..
klau k0rg tak suke aku , tak pyh laa nk mengaku aku ni kwn kau ke , sepupu kau ke , adik kau ke , sape sape lah !
harap kan tudung labuh,tapi mengumpat macam SIAL !!
*MAAF SAPE SAPE YG TRASE .
jgn engt kau pkai tdung lbuh , kau masuk syurga laa !
argghh !
tensi0n bile 0rg pertikaikan pasal aku .
aku tak jauh tersesat lagi laa weyy .
aku still semayang 0ke !
aku still ade 0tak yg b0le pk yg mane baek , yg mane buruk 0ke ?
ugh!!
kau nak aku jadi mcm ni ke ?

macam ni ? macam ni ?
aku tak prlu pakai mcm ni utk jd PEREMPUAN BAIK !

b0d0h !
aku akan jadi diri aku .
TITIK !
tapi , d0akan aku jd anak yg s0lehah <3 i l0ve my m0m ..

No comments:

Post a Comment